söndag 6 mars 2011

Underbara nätter och fint väder

Den här veckan har varit super tycker jag. För det första har tuva fått lättare för att somna på nätterna (förutom den där kvällen då) och då vaknar hon bara två gånger per natt nu. Det har ibland varit så att hon vaknat tio gånger så jag är supernöjd. Man blir helt enkelt en gladare människa när man får sova.
Tuva har också börjat sova i sitt lekrum under eftermiddags luren. Så då hinner jag få lite mer än en timme för mig själv :)
Vi hade ju tuvas nuvarande lekrum som gästrum förut och när vi gjorde om så tog vi bort sängen men behöll madrassen. Så nu vågar jag låta henne sova när utan att behöva vara orolig att hon ska kunna krångla sig förbi några kuddar och ramla ner på golvet.
Joel har varit ledig hela veckan och det är ju alltid kul!
En till sak också, nu går Tuva. Hon har börjat ställa sig upp och promenera omkring här hemma. Förut så gick hon bara gått från mamma till pappa men nu kan hon stanna upp och vända sig om och så :) låter kanske inte så märkvärdigt för er kanske men för oss är det ett stort steg :).

Så det har helt enkelt varit en toppen vecka :)


Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar