fredag 11 mars 2011

Tradera

Hej jag heter Elin och jag är traderanarkoman.
-hej Elin.
Nej men allvarligt. Jag har ett problem. Tradera!
Jag kan inte sluta gå in och kolla på allt möjligt. Att man kan lägga till auktioner som favoriter på min tradera app ( ja, jag har till och med laddat hem appen) gör ju inte saken bättre.
Att det dessutom plingar till en påminnelse en kvart innan mina "favorit" auktioner går ut är förödande.
Även om jag bara trycker bort de flesta så kliar det i fingrarna och jag vill så gärna lägga ett bud.
För det mesta är ju billigt, mycket billigare än i affären så det är ju ett fynd. Eller hur?
Även om jag fyndat många bra saker på tradera så kan jag inte låta bli att undra. Behöver jag verkligen allt detta? Svaret är ofta nej. Så nu vill jag ta bort appen, jag har redan gjort det en gång och då gick det bra. Jag vill, men kan inte.
Jag behöver hjälp tror jag.



Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar