torsdag 17 mars 2011

Är det bara jag som har en sambo som använder bärbara datorn och sen lägger tillbaka den oladdad?
Det är ju hur störande som helst! Startar datorn, sätter sig i soffan och sedan efter en minut så plingar det till och en meddelande om att datorn har lågt batteri kommer upp. Joel, hur svårt kan det vara att sticka in laddaren efter användning? Eller säga till att datorn inte är laddad iaf.

Nog pratat om det. Vi har beställt hem lite kläder ifrån HMs shop online. Så nu kommer det komma nya fräscha vårkläder till hela familjen vilken dag som helst. Det enda som är irriterande är att vissa av de kläder jag ville ha fanns inte i lager. Om jag ville vänta på dem så skulle paketet inte komma förrän i slutet av maj. Så dem klickade jag bort direkt för så länge har jag inte tid att vänta.

Det är ju också väldigt märkligt. Det borde ju inte stå att de finns om de inte kan levereras på flera månader. Vissa kläder står det ju att de är slutsålda i vissa storlekar. Kommer det aldrig mer av de kläderna då? Om det är något de borde vilja så är det ju att sälja mycket kläder, och om ett visst plagg är slutsålt så är det ju tydligen populärt.
Konstigt det där. Men jag köpte faktiskt en av sakerna när jag var på HM vid coop forum i söndags. Jag kände att den kjolen ville jag verkligen ha så jag passade på när jag ändå skulle in och köpa strumpbyxor.
Anledningen till att jag skulle köpa strupbyxor var att jag skulle följa med Joel till en födelsedagsfest. Det var Joels faster som fyllde år och hon hade bjudit hela tjocka Westerlund släkten.
Det var faktiskt roligt där och det bjöds på mycket god mat och fika.
Jag tror faktiskt att det var Tuva som hade det roligast. Hon sprang runt och jagade alla de andra barnen. Det fanns också en pojke i hennes ålder och de fann verkligen varandra.

Nu ligger lillan och sover eftermiddagsluren och jag ska gå och ta mig en kopp kaffe. Hoppas ni alla får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar