lördag 5 mars 2011

Små saker kan rubba allt!

Jag tyckte att vi hade ganska bra rutiner här hemma ett tag. Med mat och sovtider. Men så hände någonting och allt rubbades. En timme förstörde allt! De som jag berättat för vet vad jag menar. Så nu ligger jag här med en lagom pigg unge som är trött men som ändå vill busa, hmm. Morrar lite för mig själv.

Till någonting roligare nu. Igår så var jag med Pernilla och Elin till en pärlaffär och köpte (förvånandsvärt) pärlor. Jag håller inte på med det nu för tiden men fick inspiration av ett halsband jag hade på mig den dagen och bestämmer mig för att göra någonting liknade. Det slutade iaf med att jag gjorde ett rosa halsband av sötvattenspärlor blandat med glaspärlor. Lägger upp en bild på halsbandet imorgon.

Så vem vet, jag kanske tar upp det där med pärlor igen. Jobbigt bara att allt ska kosta pengar. Ingen som har lust att skänka en stor samling med pärlor till mig ;) blink blink. Haha, nej nu är jag för trött för att skriva ner mina tankar och visa dem för omvärlden.
God natt på er alla!


Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar