onsdag 23 mars 2011

En ny medlem i gänget.

Som ni alla säkert redan har hört så har vi fått en ny medlem i gänget :) Pernilla har äntligen fått sin lilla flicka nu.
Vi var och hälsade på dem igår och jag höll nästan på att avlida. Gulligare unge får man leta efter! Ja näst efter tuva då ;)
Men jag kan utan att skämmas säga att jag tycker lillskruttan där nog var sötare än tuva när hon var nyfödd. Men jag minns knappt hur tuva såg ut när hon var nyfödd. Man glömmer så fort!
Jag tycker alltid att just den åldern tuva är inne i just då är den sötaste. Eller så blir hon helt enkelt sötare för varje dag. Eller så är det för att jag tittar på henne med mina mammaögon som gör att hon blir sötare och sötare. För varje dag så älskar jag henne lite mer helt enkelt.
Men nu skulle ju detta inte handla om min lilla bäbis ( som inte är någon bäbis längre :( ) utan om Pernillas lillbäbis.
Ta vara på tiden Pernilla och b. Den kommer ej igen.
Hoppas allt går bra för er och att ni kan njuta av den lilla bäbistiden ni får.
Att Pernilla kommer bli en utmärkt mamma det tvivlar jag inte på. Jag vet att hon kommer bli en supermamma. Hon har det i sig på något sett. Och eftersom jag känt Pernilla så länge så vet jag att hon verkligen är en omtänksam och tålmodig människa. De två kunskaper som jag anser som de viktigaste att ha när man blir förälder. Oj, det här blev långt.
Lycka till Pernilla än en gång, och du vet vem du ska ringa om det är någonting :)


Ha de!

1 kommentar: