lördag 19 mars 2011

ooops

Idag när jag skulle torka av köksbordet så råkade jag knuffa ner ett glas i golvet. JA, det gick ganska mycket sönder. Jag är nog lite klumpig jag.
Som tur är så har jag en sambo som damsög upp och städade efter mig. Jag ska passa på att torka golven i köket noggrant också. De är nämligen i Tavelsjö idag så det är nog den bästa chansen jag får att städa. Annars så har jag en liten flicka som springer efter mig och ska "hjälpa till".
Jag passade också på att se en film nu när jag fick vara ensam ett tag. Det är ganska skönt att vara ensam men det känns väldigt tomt också. Några timmar är lagom, men om det skulle bli en längre tid så skulle jag nog känna mig väldigt ensam.
Tur då att jag vet att de kommer hem igen redan om någon timme.

Jag har även beställt lite mer pärlor på tradera så det blir nog att göra något halsband i veckan under tiden då Tuva sover middagsluren.

Joel har tagit ledigt några dagar i veckan. Det ska bli väldigt skönt. Det är härligt när han är ledig en lite längre tid. Då hinner man med att göra saker som behövs här hemma. Och så hinner man med att göra Tuva. Kanske far vi till Leos lekland.

Nu ska jag gå upp och hänga tvätten och sen blir det en kopp kaffe.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar