måndag 26 december 2011

Mellandags rean,

Idag var jag och Pernilla på stan för att shoppa loss på mellandags rean, men jag måste säga att jag blev besviken. Antingen så var det så här lite rea eller så har de inte riktigt kommit igång än, hur som helst så ska jag dit imorgon igen då jag hade lite bråttom idag. Jag var ju tvungen att fara hem innan Joel skulle fara på jobbet så jag hann inte kolla allt jag ville.
Men imorgon blir det att fara dit och kolla i de affärer vi missade idag. Hoppas på mer och bättre rea då!
Lite kläder fick iaf följa med hem, men det var mest till Tuva tror jag.
Önska mig lycka till med morgondagen! Nu sitter Tuva och äter kvällsfika och sen ska hon gå och sova, då får jag lite egentid innan Joel kommer hem från jobbet.
Ha fina mellandagar nu och ta vara på den sista tiden vi har på detta år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar