måndag 12 december 2011

Julgranen är framme!

Jag vet att det är lite väl tidigt och så här tidiga brukar vi inte vara, men Tuva har längtat så så idag gjorde vi slag i saken och tog in den.
Jag skulle gärna vilja köpa lite mer roliga och speciella julkulor, men vissa är jäävligt dyra och det är självklart de jag fastnar för.
Men, nu har vi tagit in våran fina gran (plastgran hehe)och jag är faktiskt ganska nöjd med det julpynt som jag köpte när jag skaffade den.
Så nu hoppas vi på att få lite mer julkänsla här hemma, jag är faktiskt besviken att jag inte fått mer julkänsla än, det är ju faktiskt Lucia imorgon!
Nu ska jag gå och ta hand om min lilla sura sjuka dotter, synd att vi aldrig får vara friska här hemma.
Hoppas att ni andra har fått mer julkänsla än mig hittills :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar