lördag 3 december 2011

Foton

Jag måste verkligen bli bättre på att ta kort på hösten och vintern, när jag kollar igenom bilderna på datorn märker jag att nästan alla bilderna är från sommaren och enstaka tillfällen på vintern/ hösten. Och då är de alltid innomhus. Hmm, jag får jobba på det där.
Tuva fick hostmedicin innan hon skulle sova igår, men vaknade ändå vid ett och hade en hostattack. Så hon fick lite hosmedicin då också och sen sov hon bra tills nio. Men jag hade svårare att somna, jag vet inte vad som har hänt med mig. Jag kan vara hur trött som helst på dagen och kvällen och sen när det blir dax att sova så kan jag inte somna, sjukt irriterande. Då är jag helt död på morgonen. Tur att vi har lilla Erik som ta Tuva på morgonen då :). Han är min lilla ängel!
Nu ska jag försöka äta någonting, för nu kurrar det i magen.
Ha en bra dag :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar