torsdag 1 december 2011

Sjuklingar

Vi har verkligen inte mått bra här hemma den senaste veckan. Snoriga, febriga och hostiga har vi varit. Det har resulterat i att vi inte fått så mycket sömn och det har verkligen påverkat allas humör här hemma.
Men nu verkar det som vi kanske är lite på bättringsvägen (eller så försöker jag intala mig själv det). Vi fick iallafall sova bättre inatt och man märker verkligen vilken skillnad det gör.
Nu har vi besök av lilla Leo här efterson hans mamma och pappa skulle fara med lillbebben på sjukhuset för en koll.
Det gjorde Tuva på bra humör :)
Även fast de bråkar och har sig så tycker de väldigt mycket om varandra. Nu ska jag försöka göra iordning mig för skolan, vi får väl se hur det går med två vildar här hemma, haha. Önska mig lycka till!

Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar