tisdag 6 december 2011

Bra dag!

Idag har vi haft en fin dag!
Det började med att jag sov ordentligt och bra för en gångs skull. Vaknade kl sju och kände mig utvilad! Väckte Tuva klockan åtta och blev överöst med pussar av en glad dotter, så mysigt! Sen lämnade jag Tuva på dagis och for hem och fixade det sista inför grupparbetet som vi har på religionen just nu.
Som tur är fick jag en bra klasskompis att jobba med och det gör ju mycket, så tiden bara flög förbi på skolan.
Sen tog jag en sväng på stan, och köpte trosor till Tuva, vi har ju nämligen börjat toalett träna den unga damen, pottan har vi skippat eftersom hon sitter så konstigt på den.
Kom hem och middagen var färdig, och det var diskat också, chock?
Nu sitter jag och lyssnar på julmusik och har en fin stämning här hemma, känner mig så där lagom trött.
Nu ska Tuva få kvällsfika och sen ska hon hoppa i säng.
Sen blir det bara ännu mer mys, känner mig nästan lite äckligt till freds idag, haha.

Ha en bra kväll nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar