torsdag 8 december 2011

Torsdag

Idag så fyller ju våran kära Erik år, 21 år blir lillkillen! Hurra, hurra, hurra :)
Men synd för honom så jobbar han två till tio idag så det blir inget kalas.
Men även om Erik fyller år så måste ju vardagen rulla på och jag hade som vanligt religion idag, lika kul som vanligt! Idag gjorde vi färdigt det sista innan redovisningen på tisdag.
Sen så fick vi sluta tidigare och då for jag på stan en snabbis med min klasskompis som är i samma grupp som mig i religionen, var ju tvungen att köpa den klassiska julklappen till Joels föräldrar.
Sen hade jag så tur att jag fick skjuts till ersboda och det var verkligen guld värt! Då kunde jag hämta Tuva tidigare från dagis och det är ju alltid skönt!
Nu ska jag och Tuva njuta av våran kväll och förhoppningsvis så vill hon sova tidigt ikv! Det har blivit sent för henne de senaste dagarna.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar