måndag 25 april 2011

Mysig aprildag.

Natten till idag var dock inte så mysig. Tuva sov ingenting på hela dagen igår så hon var övertrött på kvällen när hon skulle sova. När hon väl somnade så sov hon jätte dåligt och sen var det bara att kliva upp med henne tidigt på morgonen. Fastän vi båda var trötta.
som tur var så var det björnbröder på femman imorse så det satt vi och kollade på.
Tuva tyckte det var roligt med alla björnar och älgar :)

Hon somnade och sov middag ganska tidigt i alla fall. När hon vaknade från sin lilla lur så gick vi hem till Pernillas mamma och umgicks med Pernilla och Petra och deras döttrar. Tuva och Izabelle gungade tillsammans och hade det skoj.
Lilla Sofi sov ganska mycket, men jag fick även se henne vaken en hel del idag.
Hon är så söt! Jag tror jag ska adoptera henne. Om det är okej för dig då Pernilla ;)

Middagen serverades hemma hos oss och vi hade till och med så tur att Erik hade börjat förbereda den så det tog inte så lång tid.
Sen blev det ännu mer lek för tjejerna, och Pernilla och Petras lillasyster Engla kom förbi en stund också.
Ja, nu gick hon ju inte själv men hon hade en snäll storebror som följde med henne.

Nu sover Tuva igen, uppe tidigt och isäng tidigt. Det säger sig själv nästan.
Så nu har jag tid att sitta i soffan ett tag och ta det lugnt, jag ska kolla klart på big brother avsnitten som jag inte hann se klart tidigare idag.
Joel kommer hem vid tio, men vi får se om jag är vaken då, för jag är redan väldigt trött.
Hoppas ni andra också har haft en lika bra dag som mig.

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar