lördag 2 april 2011

Angelinas

I fredags så blev vi bjudna på middag av Joels föräldrar. Vi skulle fira att alla syskonen Westerlund har tagit körkort nu :)
Vi gick till en relativt nyöppnad (tror jag) restaurang som heter Angelinas.
Joels pappa hade tipsat redan innan om att de hade en supergod entrecote där. Så det var vad alla beställde, förutom jag då som tog en cesarsallad. Jag tyckte entecoten var alldeles för dyr, 300-400 spänn per tallrik! Det är ju helt otroligt tycker jag, men det var tydligen god sa de.
Sedan så for Joels föräldrar hem till Tavelsjö och Joels syskon följde med oss hem. De sov över i helgen, Elin jobbade så hon sov hos oss i stan så hon skulle slippa kliva upp i ottan. Erik tycker nog bara om min sällskap tror jag ;)
Vi blev helt ensamma först på söndag klockan halv sju.
Sedan har Joel jobbat hela veckan, men jag och Tuva har då haft mycket för oss iallafall!
Idag har vi varit och hälsat på Pernilla och Beder. Deras lilla Sofi är så söt! Jag fick dessutom hålla i henne när Pernilla fikade lite :) Så mysigt!
Jag trodde att Tuva skulle bli avundsjuk, men det gick bra.
Nu blir det arga snickaren, my big love!

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar