söndag 10 april 2011

Mat, mat och lite piroger.

Till lunch igår blev det raggmunkar :) oj vad jag fick stå och steka länge.






En bild på Eriks portion måste ju också få vara med.



Till middag blev det köttfärssås och jag hjälpte faktiskt till med pastan :D



Och av köttfärsen som blev över gjorde jag piroger av. Det är faktiskt ett jätte bra tips. Om man gör mkt köttfärssås och blir less på att bara äta det så kan man göra piroger. Och för er som har vår kok bok så är det bara att slå upp receptet där för det är det vi använder.







De blev inte världens snyggaste men väldigt goda!
Jag råkade sabba pirogen längst ner när jag tog ut dem ur ugnen :p
Ha de!

1 kommentar:

  1. Haha Erik o sina matupplägg.

    Sv: Jo, man måste ju som nästan göra det. Man tar ju in halva grusplan haha!

    SvaraRadera