fredag 8 februari 2013

Det blir då aldrig som jag har tänkt mig!

Igår gick jag hurtigt och stolt in på HM för att köpa mig ett par träningsbyxor eftersom jag imorgon (idag) skulle börja träna på Tenton på ersboda. jag hade bestämt tid med S och allt! Men redan några timmar senare, efter middagen så kom den, som ett brev på posten. Febern såklart! Ja så nu är jag sjuk igen också,,, jippeyyy!
Vet ni vad? Jag pallar fan inte vara sjuk längre, det tar upp onödigt mycket tid av våran vardag. Är det inte jag som är sjuk så är det ju Tuva och är det inte Tuva så är det Joel. Och om vi inte är sjuka så är alla andra det så då var det ju ändå ingen mening med att vara frisk.
Okej, nu ska jag sluta gnälla! Vi har det förjävla bra och det är egentligen inte rätt av mig att klaga, men idag kunde jag inte låta bli!
Igår köpte Joel semlor till hela familjen som vi fikade efter middagen. Vad de kostade törs jag inte berätta men jag kan säga så mycket som att när jag fick reda på det så kändes det som om jag suttit och tryckt i mig ett bakverk gjort på guldgrädde eller något! Helt sjukt vad de kan ta betalt ibland! Men de var ju faktiskt de godaste semlorna jag smakat så det var väl värt det så måste jag erkänna.
Nästa vecka satsar jag på att vara frisk och ta i med nya tag när det gäller både träning och skola. Nästa vecka ska bli en bra vecka ar jag bestämt!
Hoppas att ni andra klarar er bättre från sjukdomar och att ni har det bra!




Jag har ju min hustomte som får mig att må bättre under kassa dagar i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar