söndag 17 februari 2013

Plugghelg

Igår for Joel och Tuva ut till Tavelsjö för att hälsa på farmor och farfar men jag blev kvar hemma för att plugga. det spelar ingen roll hur många år man går i skolan verkar det som, man lyckas aldrig planera in ett bra flöde. Antingen känns det som det är superlugnt och man har ingenting att göra, eller så har man den värsta veckan i sitt liv och har så mycket plugg att man knappt hinner äta. Ja, man är nog inte så smart som man tror ändå.
Så igår satt jag och pluggade hela dagen men på kvällen tog jag en paus i alla fall. Det var ju faktiskt melodifestivalen, och det vill man ju inte missa!! Jag hade köpt hem lite mello-mys som vi mumsade i oss under den tyvärr supertråkiga melodifestivalen. Jag som hade sett fram emot melodifestivalen måste säga att jag blev grymt besviken. Vi får väl hoppas på en bättre show nästa lördag. Nu hade jag ju inte en tråkig kväll ändå, vi fick ju besök av fina Sandra och det är ju alltid trevligt!
Vad ska vi göra idag då? Ja Joel och Tuva for iväg till Erik ett tag och vad ska jag då passa på att göra under tiden? Jo plugga!!
Hoppas att ni andra har haft en bra helg och att ni får njuta av en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar