tisdag 12 februari 2013

Trött, trött, trött..

Jag är såå trött just nu, mitt ena öga har varit rött hela kvällen och jag vet inte om det har någonting med saken att göra. Men hur som helst så ska jag sätta mig och plugga en stund nu innan jag går och lägger mig.
Idag har jag varit på skolan och efterson restaurang eleverna gör så himla fina och billiga semlor var jag ju tvungen att köp med mig ett par stycken. Och tur var väl det för vi fick nämligen middagsgäster och då var det ju roligt att kunna bjuda på någonting gott efter middagen, även om det nu inte var hembakat.

Nu har jag och Joel äntligen fått tummen ur och lyckats ta oss till flügger för att beställa väven som ska upp i köket, tog med färg prover hem så nu gäller det bara att bestämma det också så har vi det snart fint i köket hoppas jag!!!

Nä, nu måste jag ta och plugga om jag ska ta mig i säng i tid ikväll!
Ha en bra kväll på er alla,, och så måste jag ju bara avsluta med:
några fina ugglor, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar