söndag 27 januari 2013

Middag på stan!

I lördags var jag och tjejerna ute och åt middag på stan, på peppes närmare bestämt. Det kändes så skönt att bara träffa alla mina fina vänner, sitta och äta god mat och dessutom inte behöva stressa över någonting då vi alla var barnfria. Man behöver verkligen kvällar som denna!
När vi ätit färdig så begav sig några ifrån gruppen hem till mig där vi drack lite vin, åt lite vindruvor och chips och spelade lite spel/pratade! Jag hade det så trevligt!

Idag har vi varit ute i tavelsjö hos Joels föräldrar och åkt skrana/ pulka. vi be även bjudna på en supergod middag, lamm och potatisgratäng. En riktig höjdare måste jag säga! Nu har vi ganska precis kommit hem och  Tuva har ätit kvällsfika och gått och lagt sig. Jag ska gå ner och plugga lite tänkte jag, har grejer som jag borde gjort tidigare men jag har ju som sagt haft fullt upp i helgen så jag har inte riktigt hunnit med det. Ingen fara, jag har ju hela kvällen på mig nu så!

Hoppas ni andra också har haft en fin helg och att ni får en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar