söndag 10 februari 2013

Loppis!

Idag har jag och Tuva varit på loppis med våra fina vänner. Det är lite väl stressigt att gå på loppis med ett barn men det gick ju ganska bra i alla fall, men jag kan inte riktigt fokusera och kolla på allt som jag vill hinna kolla på! Jag fyndade några kuddar, en ljudbok till pappa och en uggletröja till Tuva.
efter loppisen så gick vi och köpte mackor mm som vi tog med hem till Pernilla och fikade. Där blev det väldigt med bus och lek, ungarna blir ju som galna när de träffas haha. Men jag tycker det är väldigt kul att Tuva har kompisar som hon kan umgås med på fritiden, det är så kul att se dem ha roligt tillsammans. Och det är ju inte tråkigt att kompisarnas mammor är helt underbara att umgås med ;)
Tuva är ju helt insnöad på lego så det är det som har stått på schemat nu efter middagen, hon har verkligen många olika byggen på gång nu kan jag berätta.
Imorgon är det skola igen så ikväll blir det en tidig kväll och det ska nog inte bli något problem för jag är redan ruskigt trött!
Hoppas att ni får en fin måndag imorgon och därmed en bra start på den nya veckan! Tjingeling!




En bild på Tuva och Izabelle från tidigare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar