lördag 9 februari 2013

Lördag

Idag hade jag tänkt att jag och lilltjejen min skulle ta oss en sväng till bibblan, jag gick in på deras hemsida och skulle kolla vilka öppettider de hade och då visade det sig att de hade stängt. Snopet! Jag som hade tvättat håret och allt idag haha.
Så nu får vi väl hitta på någonting annat mysigt att göra. Vi får väl se vad det blir och vad vi (jag) orkar. Mitt huvud kändes så tungt när jag vaknade i morse. Kändes nästan som om jag var bakis haha, och det är ju jäkligt orättvist kände jag då jag inte ens har fått ha kul kvällen innan för att förtjäna det ;)
Hur som helst så laddade jag och Tuva med c-vitaminer till frukost så vi får hoppas att jag kurerar mig snart.
Tuva har blivit så duktig på att leka själv på sistonde och det är så kul att se. Hon har fått en sådan rolig fantasi och det är ren underhållning att smyg-titta på henne när hon leker och vilka äventyr hon kokar ihop för sina leksaker. Vilken fantasi säger jag bara!
Nu ska vi i alla fall gå och fixa någon mumsig lunch och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Karln i huset ligger ju nämligen och sover på övervåningen efter en jobbnatt. Så han kan vi ju räkna bort från dagens aktiviteter haha.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar