lördag 21 april 2012

Vilket väder!

Det är så trist väder, och man blir så trist av att ha trist väder.
Även om jag hunnit göra en hel del saker här hemma så har jag inte ens hälften av den energi som jag brukar ha.
Jag och Pernilla hade tänkt fara på stan idag, men det blev inte så. Det dåliga vädret hade mycket med det att göra.
Det enda jag vill ha är bar backe, behöver inte ens vara strålande sol (men det vore ju ett plus). Jag vill bara kunna gå ut utan att behöva mötas av snö och slask!
Ja, allt låter ju väldigt trist idag men jag hoppas på bättre väder nästa vecka då! Men det är bara så trist att när man äntligen är ledig så kan man inte hitta på någonting. Jag hade velat gå ut och leka med Tuva idag, men det känns inte så kul i det här vädret.
Nu ska jag och Tuva i alla fall njuta av att det är mysigt att vara ine när det är dåligt väder och kanske unna oss någonting gott ikväll :)
Hoppas ni andra får en mysig innekväll med nära och kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar