fredag 13 april 2012

Fy fan!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Det här påsklovet blev inte alls som jag hade tänkt mig. Lovet hann inte ens börja innan jag var helt sjuk och inte kunde göra mycket mer än att ligga på soffan.
 Jag har aldrig varit så sjuk i hela mitt liv och hoppas inte ens att min värsta fiende får den där sjukan. Det var ju inte bara det att jag var sjuk heller, Tuva skulle ju passas på och andra saker i hemmet behövdes göras, men orkan fanns nästan inte där.
 Plus att jag har fått med mig en massa plugg över lovet som jag skulle gjort på dagarna men som jag inte kunde göra, jag orkade inte ens öppna böckerna. Så jag fick massa ångest för det också.
 Men imorgon far Joel och Tuva till Tavelsjö så att jag får plugga ikapp allt som jag inte hunnit med. Idag har jag i alla fall hunnit städa ikapp en massa här hemma, det såg för jävligt ut. Men nu känns det mycket bättre.

Nu ska jag njuta av att jag är på bättrningsvägen genom att göra mig en kopp te och tända en massa levande ljus i vardagsrummet och bara mysa!

Hoppas ni alla andra där ute slipper blir sjuka! Nu ska vi får vår och sommar och ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar