torsdag 19 april 2012

Helg!

Nu har jag klarat av ännu en skolvecka med prov och redovisningar och nu har jag äntligen helg!
Känns så skönt att man får ha fredagen ledig, det gör så mycket. Långhelg är guld värt. För då måste jag plugga så jag kan komma tillbaka till nästa skolvecka med två till prov och massa läxor ;)
Men I like it. Jag tycker det har varit så kul att komma tillbaka till skolan. Är man sjuk om man vill att påsklovet ska ta slut så man får gå tillbaka till skolan, och är man sjuk om man tycker lunch rasterna är för långa?
Okej, lunch rasten är helt okej, för när man inte har någon håltimme så behöver man den tiden för att hinna plugga lite under dagen.
Men även om jag tycker om skolan så vill jag ha fritid med min lilla älskling! Det finns inget bättre än sovmorgon med en morgonpigg Tuva som älskar att gosa! Vi kan ligga i en timme och mer efter vi har vaknat och bara kramas. Det är sådant man behöver i livet, det är mina ljusglimtar. Tuva gör verkligen min dag, varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar