onsdag 4 april 2012

Påskolov

Nu är det bara en skoldag kvar och sen har jag påsklov!
Ska bli riktigt skönt faktiskt, även om jag älskar skolan så kan man behöva en liten paus ibland.
Nu kommer det ju inte bli helt paus heller eftersom vi har många uppgifter och arbeten som vi ska göra under lovet. Och sen har jag två prov och en redovisning direkt efter lovet så det blir väl att plugga på det mycket.
Annars så ska jag försöka att umgås med nära och kära så mycket jag kan då det inte blir det lika mycket nu för tiden då jag har fler lektioner nu under den sista delen av terminen.
Jag vill även passa på och tacka alla fina flickor som var hos mig på lördagen och förgyllde min helg!Det var supertevligt att träffas och att snacka och äta gott med er. Det måste vi göra om!
Nu blir det lite mer plugg innan jag ska sova, ska ju upp klockan sex imorgon och fara på skolan. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Tack själv, lördagen var kanon och vi borde göra luknande igen!

    SvaraRadera