torsdag 26 april 2012

Trötter

Sitter och pluggar i soffan och vaknar till med ett ryck, jag råkade visst somna!
Men det här vädret plus dålig natt sömn gör ju att man blir helt slut i huvudet!
Idag har jag avslutat en kurs, datorkunskapen. Eftersom vi var så få som gick den så kunde vi snabba på den och få sluta en månad tidigare. Det var ju riktigt skönt! Så nu kan jag fokusera på svenskan som kommer att ta upp ganska mycket tid då det verkligen är en intensiv (men rolig) kurs.
Imorgon har jag MÄNK-provet och sedan är jag klar med den kursen också.
Nu gäller det bara att välja kurser till hösten och ansöka till dem.
Nu ska jag gå och plugga så att jag fixar provet imorgon, har druckit en kopp te och får hoppas att den hjälpte mig att vakna till lite. Jag försöker ju dra ner på kaffe och jag märker verkligen att jag har blivit tröttare. Det i samband med att jag har slutat snusa gör mig både hungrigare och tröttare. Haha, men jag mår nog bättre i längden i alla fall.
Hoppas att ni får en bra kväll och en toppendag imorgon! Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar