tisdag 31 maj 2011

Jag är tillbaka!


Hej Umeå nu är jag tillbaka. De flesta märkte nog inte ens att jag var borta.
Jag har varit i Härnösand och firat min pappa som fyllde 50! Min lilla pappa är redan 50. Tiden går så himla fort.
Jag umgicks mest med Maria och det var verkligen jättekul att få tillbringa tid med henne.
Vi gick på stan en dag men eftersom Härnösands city inte är så mycket att skryta med så for vi en sväng till birsta också.
Självklart gick jag in en sväng på Ikea också.
Jag köpte faktiskt bara en bordslöpare till köket och en rosa ljuslykta till Tuvas rum.

Igår köpte jag en blomma till Tuvas rum också så nu har Tuva fått ett betydligt finare fönsterbänk. Föresten så hade de en hel del skitfina krukor på Coop forum. Vem hade trott det? Lite shabby chic stil :)

Nu ska jag gå och leka med min lilla sötnos. Jag lägger upp bilder från Härnösands resan snart.

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar