fredag 3 juni 2011

Riktig palt!

Idag blev vi bjudna på middag av Joels faster Dotty. Det bjöds på riktig hemmagjord palt. Och oj vad gott det var! Tuva diggade det verkligen också.
Innan vi åt middag så var grabbarna ute och staplade en massa ved i Dottys vedhus eller vad vi ska kalla det? Förråd kanske det mer var förresten. Och Joels mamma och pappa hjälpte Dotty att laga hennes gräsklippare. Och vad gjorde jag då? Stod och tittade på såklart, och kände mig lagom lat :p. Men jag erbjöd faktiskt min hjälp men jag dög inte tydligen.
Jag och Tuva hade ändå fullt upp med att utforska Dottys väldigt intressanta trädgård.
Nu ligger jag i sängen och ska sova.
Sov gott alla :)


Ha de!

1 kommentar:

  1. Tack, jo den är tagen där. Första gången jag var där. =) Jaha hade ni kul? =)

    SvaraRadera