måndag 2 maj 2011

Inne dag

idag har vi bara varit inomhus hela dagen och jag känner verkligen hur trött man blir av det.
Jag har bara känt mig hur seg som helst hela dagen. Anledningen till detta är att Tuva har varit sjuk den sista tiden och haft hosta, på senaste tiden har den blivit värre och eftersom det varit ganska kallt de senaste dagarna så har vi hållit oss inomhus lite mer.
nu idag så har hon inte hostat mycket alls och vi får se hur det går inatt nu. Om hon inte har hosta så blir det att gå ut imorgon, ja nu kommer vi nog gå ut ett tag i alla fall men det blir nog en ute dag om hon är frisk :)
Det är så härligt att kunna vara ute och gunga eller bara vara nu när det är så fint väder.
Även om det är muligt och lite kallare så är det ju bättre än vinter! Man får ta på sig lite mer kläder bara.
Men om jag får beställa någonting så beställer jag självklar solsken.

Nu ska jag spela lite angry birds innan jag ska sova.

Godnatt på er alla! Och mamma, ring mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar