onsdag 4 maj 2011

Dålig nattsömn

Tuva har sovit väldigt dåligt de senaste nätterna.
Vi vet inte riktigt vad det beror på, men hon skriker och blir jätte arg.
Klockan åtta ville hon absolut inte somna om igen, och även fast både hon och jag var trötta så blev det att kliva upp.
Mamma kom på besök efter ett tag och vi bestämde oss för att fara och kolla lite på Mio möbler.
När jag var liten så for jag och mamma ganska ofta till Hermanssons möbler (samma hus som Mio möbler är i nu) och om jag minns rätt så tyckte jag det var roligt.
Nu för tiden så borde ni alla veta att jag ääälskar att gå och kolla i inrednings affärer, och idag var inget undantag.
Bjuden på lunch blev jag också! Tack mamma.
Sedan så for vi en sväng på Rusta och jag köpte några plastblommor som jag har satt i en gammal Ikea vas och placerat ut på vardagsrums bordet. Som jag redan hade räknat ut så tyckte Joel den var i vägen för tvn och jag fick flytta den när han skulle spela tv spel.

Men på dagarna när han jobbar så finns det ingen som stoppar mig från att ha den på bordet :D Inte ens Tuva, jag trodde hon skulle hålla på och pilla på dem hela tiden men hon var där och tog på dem en gång och då sa jag åt henne att hon inte fick röra, bara lukta. Och då sniffade hon lite på dem och gick därifrån.

Nu sover iallafall lilltösen min och jag har just tittat på senaste avsnittet av BB, jag trodde inte jag skulle tycka om det programmet så mycket som jag gör. Jag är helt fast! Om man väl börjar se så kan man inte sluta, man vill ju se vad som händer.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, hoppas ni andra har haft en underbar dag.

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar