måndag 9 maj 2011

Utekväll

I lördags var jag ute på krogen!
Otippat va? Innan i lördags så hade jag inte varit ute på två och ett halvt år!
Helt sjukt lång tid, men i lördags så gjorde jag slag i saken och gick ut.
Kvällen blev inte riktigt som det var tänkt men väldigt rolig.
Jag var inte alls lika orolig för Tuva som jag trodde att jag skulle vara, men hon var ju med sin pappa så jag visste ju att det skulle gå bra.
Men jag hade mobilen med mig överallt och kollade den hela tiden såklart, haha.
Kom hem vid klockan ett så det blev inte så sent och skönt var det.
Full blev jag inte, och det är jag också väldigt glad över, då hade jag bara mått illa!
Det var bara skönt att komma sig ut och släppa på ansvaret för en kväll.

Alla som vi tänkte vara med bangade så vi hakade på Sussis kusin Elin istället, tack Elin för att vi fick följa med ;)
Det blev helt enkelt en skön kväll med sköna människor och jag känner mig som en gladare mamma efter den kvällen. Det behövs lite pauser ibland så man kan ladda batterierna.

Nu idag ska jag följa med Pernilla till H&M och lite sådant. Ska shoppa lite kläder till min käre sambo. Tillbaka till verkligeheten alltså ;)

Jag måste bara tillägga att när jag såg alla fulla ungdomar vingla omkring så insåg jag faktiskt hur mycket jag älskar mitt liv! Hur sköt det är att komma hem till en familj och hur mycket jag älskar Tuva.
Nu visste jag ju om det sedan innan också, men de känslorna förstärktes verkligen i lördags.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar