onsdag 16 januari 2013

Träning!

Ja, nu är julen över för länge sedan och nu går det inte längre att skylla på att det är jul när man tar sig en godsak eller två! Så nu är det slut med det, tillbaka till mina rutiner som jag fått till ganska bra där innan julen kom :) Och med det även träning, nu har jag varit duktig och gjort mina pass på kvällarna här hemma, skulle även vilja börja på gym men jag tror jag tränar lite mer hemma innan jag börjar med det, och så skadar det ju inte om man lyckas få med sig någon till samma gym så man inte behöver åka dit själv jämt.

Idag har vi varit hemma och packat upp alla saker från Ikea och donat lite. Vi tänkte först vänta med att bygga ihop soffbord och byta matta till idag då vi var så trötta när vi kom hem igår, men sen kunde vi inte hålla oss längre så det blev att vi fixade allt ihop byggande igår. Det blev i alla fall super bra med en ny matta till vardagsrummet och med ett nytt soffbord på det. Jag är riktigt nöjd!
Nu har Tuva somnat och Joel är och hjälper Erik med att sätta ihop alla hans saker så jag ska väl sätta mig i soffan och ha lite egen tid. Det kan behövas ibland!

Hoppas ni andra får en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar