söndag 15 januari 2012

Inga bilder ännu!

Som ni märker så har jag inte lagt upp några nya bilder än, men jag har faktiskt inte hunnit eller orkat.
Det har varit mycket i veckan och för lite sömn resulterar i att när man gjort allt man ska som hushållssysslor och barnanattningar så vill man bara sitta i soffan en stund. Och så jobbar ju Joel natthelgen nu så jag har ju ingen tillgång till sovrummet under soltimmarna :).
Men fast jag har haft mycket att göra och att jag har varit lite trött så känns livet superbra just nu. Känns som jag har mycket att blicka fram emot i vår och att det blir ljusare och ljusare för var dag som går hjälper ju till ganska bra.
Skolan börjar nästa vecka på tisdag och jag känner mig grymt peppad! Hoppas att det håller i sig ;)
Nu ska jag snart sova, men först blir det att kolla något avsnitt som jag missat på tvn, jag har nästan inte ens haft tid att sätta igång tvn i veckan, känns lite konstigt :P haha, men bra! Det finns ju faktisk anledningar till varför de kallar den för dumburken ;)Nej, nu ska jag inte överdriva och låta präktig, ni vet nog alla att min kära tv överger jag inte så lätt!!!
Godnatt på er! Hoppas att ni alla mammor och pappor och gravida får sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar