söndag 8 januari 2012

Fy fan!!

Vi skulle gå på en liten trevlig promenad i det fina vädret tänkte vi, Tuva skulle åka pulka och vi skulle få lite motion. Så kan jag säga att det inte blev!!
Det var hur kallt som helst, och Tuva ville självklart inte åka någon pulka. Men det gjorde ju inte henne någonting att vi kom fram i snigelfart, hon hade ju en mysig overall på sig, det hade inte jag.
Mina ben kändes blåa innan vi äntligen kom hem och in i värmen.
Efter det så orkade ingen av oss göra någonting. Vi beställde hem pizza, och eftersom man måste beställa minns fem pizzor för att få de hemkörda så fick vi oss en riktigt fin pizzabuffe. Efter det var vi alla mätta och glada!
Då blev det soffläge och film, och när filmen var slut så somnade Erik Karlsson i soffan, haha.

Jag måste ju även berömma mina fina sambo för att han ställde sig ute i kylan igår för att grilla till oss, det var hur gott som helst. Som jag har saknat grillat.

Ha en mysig kväll i vinterkylan nu, för det ska då jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar