tisdag 10 januari 2012

Ikeeea!!

Igår så fick vi våra nya möbler till sovrummet från IKEA!! Behöver jag säga att jag blev överlycklig? Eftersom de kom ganska sent igår så hann vi bara sätta ihop sängborden igår. Men idag fick vi även byrån på plats och jag blev supernöjd! Okej, om jag ska vara helt ärlig så har jag inte hjälp till ett skit med monteringen, men jag har en bra ursäkt. Någon var ju faktiskt tvungen att vara med Tuva eftersom det är fullkomligt omöjligt att ha henne i samma rum om massa viktiga smådelar. Jag kan lägga upp bilder på hur det blev imorgon när det är lite ljusare :) Hoppas ni får en mysig kväll, det ska iaf jag ha. Joel är och spelar tv-spel med sina kompisar och Tuva sover, myyys! Här är de från Ikeas hemsida:





Ha de!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar