torsdag 16 september 2010

Paus

Nu har Tuva somnat (äntligen) och jag har lite tid att sitta i soffan och ta det lugn :)
Haha, missförstå mig inte, jag älskar min dotter, men ibland kan det vara skönt med en lien paus.
Lillan börjar bli sjuk och är hängig, jag tror att det kan vara en tand på g :/ Ja, det är ju bra att hon får tänder, det skulle ju se sjukt ut om hon växte upp och förblev tandlös, men det kan vara lite jobbigt med sånna här förändringar, sömnen, maten, ja det mesta rubbas :S

Joel är på jobbet men kommer hem klockan två, misstänker att han kommer vara trött så jag hörde han smita upp ur sängen inatt, tror han hade lite svårt att sova. Stackars min lilla sambo.
Vi har börjat hänga på öppna förskolan nu. Det är skönt att komma sig ut lite och träffa andra föräldrar. Tuva tycker att det är så kul att leka med andra leksaker och bråka med lite barn. Jag tycker det är nyttigt för henne att få träffa andra än sin knäppa mamma ibland :P

Nu ska jag ta vara på min lilla ensamtid och tror att jag ska börja läsa en ny bok nu. Det kan nog vara bra att få igång hjärnan innan jag ska börja med skolan igen.

Puss på alla små munnar där ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar