söndag 5 september 2010

5 september

Nu är lillan och Joel i Tavelsjö igen.
Tycker det passar ganska bra med de här fara till tavelsjö utan mig dagarna ;)
Jag hinner städa rent och få lite ensamtid. Joel känner att han får vara med Tuva utan mig och få ensamtid med sin dotter. Om jag är med så sitter hon ju helst i mitt knä om hon känner sig orolig eller rädd, men om jag inte är med så tyr hon sig till Joel och han får verkligen känna sig som pappa. Han älskar det.
Mamma har varit och hälsat på mig också så jag fick hjälp med att byta sängkläder och det är ju inte helt fel. Och så satt vi och läste gamla inlägg på Pernillas blogg, haha ja du läste rätt Pernilla ;)
Mamma ville se lite bilder och läsa om Pernillas liv eftersom de inte ses så ofta nu. Hon gillade speciellt mycket att titta på alla bilder med Pernilla, Petra , Izabelle och Engla.

Nu ska jag ta mig någonting att äta till middag och sen blir det att hänga tvätten. Min lilla familj borde snart komma hem också :)

1 kommentar:

  1. Haha äre sant? Hade jag ett intressant liv då? ;)

    SvaraRadera