måndag 13 september 2010

Det stående tavelsjöbesöket.

Ikväll så for Joel och Tuva till tavelsjö.
De brukar ju normalt fara på lördag eller söndag men Joel har jobbat i helgen så det blev att fara idag istället.
Jag har för en gångs skull inte städat ett skit :p Jag har passat på att bara lata mig och tagit upp scrapbookingen igen, jag har börjat handla lite på tradera och jag känner mig verkligen motiverad igen.
Ofta när jag inte känner på att scrapa så är det för att jag bara har en massa gamla saker hemma som är omaka ochh inte riktigt blir snyggt, det känns ju så bortkastat att bara scrapa för att scrapa och så blir det inge snyggt.
Men så vips så ramlar det ner fyra fem paket i brevlådan och så känner jag inspirationen igen. Gamla saker som jag nästan tänkt slänga blir snygga och användbara igen.

Nu hoppas jag att det kommer hem snart så det inte blir för sent för lillan. jag kan ju inte låta dem vara ute och ränna hur sent på kvällarna som helst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar