lördag 30 mars 2013

Ute dag

Dagen började all delses lagom tidigt vid åtta tiden idag. Tuva har ju vaknat så tidigt på sistonde så det var skönt att hon nu p lördag sov en aning längre i alla fall. Vi han just bara äta frukost innan några vänner ringde och undrade om vi ville komma och grilla med dem till lunch och det tackade vi självklart inte nej till. Så det var ju bara att duscha håret och ta på sig någonting snyggare än mjukisbyxor på mig och Tuva.
Sedan har vi varit ute mest hela dagen innan vi gick hem och åt middag med Joel. 
Jag måste säga att dagen har varit helt underbart bra, Tuva har inte varit så trotsig och det märks att även hon har haft kul. Vädret går ju inte heller att klaga på och jag har till och med fått några nya fräknar och det är verkligen ett vårtecken för mig! efter middagen så gick vi ju tyvärr och la oss på soffan och såg på bolibompa, det är ju väldigt mysigt med ack vilket sömnmedel det är. Så där försvann ju all energi igen men vad gör det när man har lov ;)
Nu ska jag sätta mig och plugga lite innan det blir sängen.
Hoppas att ni alla har haft en mysig dag och att ni har kunnat njuta av det fina vädret!

Bilder från dagen:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar