onsdag 27 mars 2013

Påsklov!!

Nu tar vi påsklov allihopa! Firade det hela med att unna mig en trocadero, mmm den enda sanna livsdrycken! Köpte den egentligen för att vi skulle se film ikv men så var det inte heller. Istället blev det lite film mys med Tuva innan hon skulle gå och lägga sig, det blev Stuart little för alla er som minns den filmen. Vet inte om det blev så lyckat då Tuva började gråta mitt i alltihop för hon tyckte det var så sorgligt när Stuarts "riktiga" föräldrar kom och hämtade honom från adoptiv familjen haha.

Nu sover lilltjejen våran i alla fall och vi hoppas på att hon inte vaknar riktigt lika tidigt imorgon som hon har gjort de senaste morgnarna. Jag vet inte riktigt om jag tycker det är okej att hon vaknar klockan fem på morgonen, särskilt när hon i själva verket är jättetrött och behöver sova mera. HMMM.

Nä nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar kliva upp imorgon, har en del saker som vi ska ta hand om och så. En positiv sak är ju i alla fall att jag inte har några skoltider att passa denna vecka eller nästa då jag nu tar Påsklov!!! SÅ skönt!
Sov så gott!

Måst lägga upp en bild på mina fins påskägg som vi håller på att göra just nu, men det tar sin lilla tid med alla torkningar mellan limandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar