fredag 29 mars 2013

Påskfirande

Idag har vi varit ute hos Joels föräldrar i T-sjö för lite påskfirande. Det var lika trevligt som alltid! Vi började med att vara sena som vanligt haha men hann dit innan lunchen i alla fall. Efter lunchen så fick Tuva börja leta runt i huset efter ett gömt påskägg och hon blev så klart glad när hon hittat det och lite blyg samtidigt, hon visste inte riktigt om hon skulle våga öppna det eller inte. Så jag och Tuva hjälptes åt med det. Inne i påskägget fanns det lite vindruvor, lite jordgubbar, ett måla ägg-set och ballonger. Ett strålande påskägg enligt både mig och Tuva.
Vi for ganska tidigt hemåt idag för att hinna med att storhandla innan helgen då Joel kommer att jobba ganska mycket.
Väl hemma har vi mest slappat och kollat på film mm, lite plugg har jag också hunnit med.

Jag får inte glömma att berätta att vi igår hade en övernattningsgäst som inte sovit över hos oss på flera år! Riktigt roligt och lite ovanligt haha. Vem gästen är får ni klura ut själva men jag kan säga så mycket som att det är ovanligt att denna kommer själv så det var riktigt mysigt att få rå om han eller hon alldeles själv för en gång skull (ja det efter att vårt lilla trots-moster hade gått och lagt sig).

Nu ska jag ta och göra i ordning mig för sängen och lägga mig och plugga lite innan jag somnar, att plugga i sängen är det bästa sömnmedlet, jag lovar!

Hoppas att ni alla får en fin och mysig påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar