tisdag 10 augusti 2010

Jag lovade mig själv att jag skulle spara pengar till september och sen fara och shoppa höstkläder. Så blev det tyvärr inte. Jag och Erik for på HM idag och skulle shoppa kläder till Erik idag, så jag passade på att införskaffa lite nytt till mig själv också, hehe.
Det blev en gråmelerad tunika, en gråmelerad kort kjol, en korallfärgad/ljusrosa tröja och en topp med lite fluff fluff på axlarna :P Haha jag kallar det fluff fluff för jag vet inte hur jag ska beskriva det :P Ni som träffar mig får väl se vad jag menar ;)
Sen spenderade vi två timmar, TVÅ timmar med att kolla på skor år Erik. Vi for på Stadium, Inter sport och team sportia. Han köpte inte ens några skor. Jävligt kräsen kille det där!
Vi får se om vi far ner på stan och kollar ut någonting där kanske.
Sen måste jag ringa försäkringskassan och anmäla Joels pappadagar som han ska ta ut nu i augusti/september. Det ska bli jävligt skönt att få ta det lite lugnt och bara ta det lugnt med familjen och samla kraft inför en mörk och lång höst.

Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på Justin Bieber. Jävligt söt kille! Hade jag varit tretton hade jag garanterat varit tokkär i honom.
Hans låt baby är ju bara sååååå bra. Jag tror jag är lite kär i han nu också fastän han kanske är lite väl ung för mig ;)
Nu ska jag gå och ta hand om Tuva och Erik, Joel ska fara och jobba natten.
Det är då skönt att slippa sova själv inatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar