tisdag 2 april 2013

Vill ha vår!!

Åhh, så fort man börjar vänja sig vid att solen lyser lite varmare så kan man inte få nog. Jag vill bara att det ska bli varmare och minsta lilla kalla vindpust känns som ett nederlag. Det har ju varit väldigt fint väder i helgen tycker jag och hoppas på att vi får mer av detta!
Idag så har jag suttit och pluggat och Tuvis har varit på dagis, jag hämtade henne ganska tidigt ändå då jag ändå är "ledig".
Jag säger bara oj oj oj vad våran lilla tjej har kommit in i trotsåldern! Hon kan gå oss på nerverna vissa dagar! Det är helt galet vilket projekt det kan vara bara att hämta på dagis och ta sig hem. Men skam den som ger sig! Det är bara att försöka fortsätta på som vanligt och inte rubba reglerna så ska nog det här gå bra också.
Igår var vi ute och hälsade på Joels föräldrar i T-sjö. Vi satt ute en stor del av dagen då det var så soligt och varmt. Tuva fick till och med besök av en katt och det kan ni väl tänka er att hon gillade. Några bilder från igår:



Nu ska jag för ovanlighetens skull sätta mig och plugga ett tag innan jag går och lägger mig, men det får bli en tidig kväll idag, orkar inte kliva upp sovande ännu en morgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar