måndag 15 april 2013

Härliga vår!

Det här var ju typiskt min tur det, hela helgen är det strålande väder, den ena av dessa dagar är Tuva sjuk och kan inte gå ut och när hon blivit så bra att hon kan vara ute och leka så är hon och Joel i T-sjö och jag ska vara hemma och passa på att plugga. Idag när jag ska ut i världen igen så är det piss väder haha!
Ja,ja vad kan man göra? Det är ju bra att den mesta av snön regnar bort iaf!

Just nu så kommer vi in i ännu en sjukt mkt plugg period. I love it! Så om ni undrar varför jag är osynlig så är det för att jag sitter med näsan i en bok eller med pannan tryckt mot en datorskärm.
Men snart är det sommarlov och då jävlar ska jag....ja just ja, ja ska ju plugga i sommar också haha! Men inte lika mycket som nu och även väldigt mycket mer intressanta kurser!

Nu när lillan ska somna så ska jag gå ner och hehe plugga lite innan jag ska gå och lägga mig, börjar ni lessna på ordet plugga? Jag med!

Hoppas ni alla får en bra kväll! Jag är faktiskt på väldigt bra humör även om det här inlägget lät lite bittert ;) !!!

    Vårkänslorna bara flödar fram känner jag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar