lördag 24 september 2011

Mysiga dagar.

Det har hänt så mycket på några få dagar så jag kommer nog inte ihåg allt.
Tuva fick ju börja dagis igen i tisdags, men igår fick hon vara hemma igen då hon fick rejäl snuva och inte sov på natten (nästan inget iaf).

I Måndags kom Maria hit ifrån Härnösand och hon hade med sig sin urgulliga lilla mops Maja.
Det var längesedan vi träffades och det var verkligen jättekul att hon kunde komma. Sussi for och hämtade henne på busstationen medan jag nattade Tuva och sedan hade vi en mysig tjejkväll med chips och cider.
Resten av dagarna har vi shoppat, myst och farit ut på små utflykter.
Men allt det roliga har sitt slut så igår for Maria hem till Härnösand igen.

När Maria var på väg att fara kom Sophie till mig och hon hade med sig kaffe och bullängd. Så vi hann med en fika innan Maria for också. Vi hade slut på kaffe här hemma så ni kan ju förstå hur glad jag blev när Sophie erbjöd sig att köpa med.
Där kan man faktiskt säga att hon gjorde mig dag!

Nu ska jag gå och Mysa med min dotter och läsa de nya låneböckerna. Ni får ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar