söndag 3 oktober 2010

Inatt så sov Tuva riktigt illa. Man blir verkligen förtvivlad när man ligger och försöker sova och så vaknar sin lilla bebis till och vill inte somna om.
Men hon har ju sovit så himla bra ända sedan hon föddes så jag antar att det inte är mer än rätt att man får sin beskärda del av dåliga nätter då och då.
Då uppskattar man hennes bra nätter mycket mer.

När hon vaknade i morse så var hon iallafall på riktigt bra humör :) min lilla loppa <3
Mamma kom förbi och tog med sig Tuva ut på en promenad så att jag skulle få vila lite.
De skulle komma tillbaka klockan två så de trillar nog in här när som helst nu.
Men det är skönt att få en liten paus så här mitt på dagen.
Nu så ska jag gå och göra i ordning en stor kanna med kaffe, det kan behövas idag! Det behöver jag iofs varje dag :)




1 kommentar: