fredag 16 juli 2010

Barnfri

Idag var jag barnfri i heela två timmar medans jag var hos Pernilla på hennes födelsedagsmiddag :)
Riktigt skönt och behövligt avkopplande. Jag hade en riktigt trevlig kväll med god mat och bra sällskap! Det här måste vi göra oftare. Känns som det sker alltför sällan. Bara på födelsedagar och det är på tok för lite.
Imorgon kommer min pappa, Mona och mina två småbröder på besök. Det längtar jag verkligen till eftersom det blir så sällan v ses när de bor 20 mil bort. Och det har blivit ännu mer sällan sedan Tuva kom till världen. Det är ju lite krångligare att komma sig iväg med ett litet pyre.
Men vi ska förhoppningsvis komma oss iväg till dem någonting i sommar också, och förhoppningsvis ha tid att stanna i några dagar :)
Pappa tycker ju att det är så kul att träffa Tuva, men när de bara ses en snabbis då och då så blir Tuva så blyg att han inte får hålla i henne och det är ju jätte tråkigt. Men vi vet ju att hon inte kommer att förbli så här tokmammig för resten av livet, eller?

Joel jobbar till klockan tie så jag och Tuva har tid att ha lite till mamma-Tuva stund fortfarande, men vad tror ni att hon just har gjort för den sakens skull? Just det, BASAT! Vilken liten filur hon är :P

Det blir att tvätta bort och byta blöja och sen mys i soffan. Hoppas att ni alla har haft en underbar dag och tack för go´maten Pernilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar