söndag 24 juni 2012

Sommar!

Jag har ju som vanligt inte bloggat på ett tag, men det är så tråkigt att sitta inne vid en datorn när man kan vara ute och njuta av det vackra vädret. Och om det inte är vackert väder vill man nästan passa på att ara ute ändå bara för att det är sommar! Det är ju faktiskt inte ofta det är det.
Vi har bara tagit det lugnt vissa dagar och andra dagar har vi varit ute på utflykter till Holmsund mm.
Tuva älskar att det är sommar och stormtrivs ute på gården med alla hennes vänner, Hon har tyvärr blivit lite förkyld och vi kan ju därför inte ta fram poolen. Hon är lite avundsjuk på alla grannungar som badar och badar och hon kan inte vara med. Men så fort hon blir helt frisk ska i allt se till att bada!

Nu är Joel ute på en fisketur och jag och Tuva njuter av lite ensamtid med lugn och ro ;) Men vi ska nog ta vara på den tiden och städa lite. Även städningen blir ju lite försummad när det är så här fint väder!

6 kommentarer:

  1. hej kan du legga up en bild på tuva

    SvaraRadera
  2. Jag har tagigt fram min Pool jag me! Det är jätte kul att bada. Det är ju 35 + just nu där jag bor..

    SvaraRadera
  3. är det den dära rosa hellokitty poolen? Vad roligt att bada hihi kram kram från ida

    SvaraRadera
  4. ohhh så bra..:)

    SvaraRadera