måndag 14 maj 2012

nationella prov

Idag hade jag mitt första nationella prov i svenskan, vilket var talet. det gick väl sådär. Jag var sjukt nervös och till slut så fick jag vara glad över att jag huvud taget ställde mig upp och gjorde det. Och det gjorde jag, glömde dock bort hälften av det jag skulle säga och det kändes som om hela själen darrade.
Men jag gjorde det! Är lite besviken över att jag inte gjorde det bättre, men gjort är gjort och jag hoppas på att den skriftliga delen på onsdag går bättre då.
Nu är det bara några smågrejer kvar och sedan är det sommarlov! Det jag taggar mest är att ha tid för att läsa det JAG vill. Det har jag inte haft så mycket tid med den här terminen.
Nu ska jag ta mig en kopp te och värma mig lite, känns som om vi har fått höstrusk så här i mitten på Maj. Hoppas att ni andra har det bra trots det dåliga vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar