lördag 18 februari 2012

Nu är vi på banan igen!

Nu verkar vi alla vara på banan igen här hemma.
Tuva sov i sin egen säng i natt, och tolv timmar sträck dessutom. så nu känner jag mig verkligen pigg och ut vilad.
Joel och Tuva har åkt till T-sjö så att jag skulle få plugga lite. Och det det har jag gjort minsann, men jag har dock en till uppgift som ska skickas in på måndag så det är bara att försätta så gott jag kan innan de kommer hem.
Känns verkligen som allt kom så plötsligt. Jag har känns att alla har varit lugnt i skolan fram tills nu. mycket beror ju på att Tuva har varit sjuk så jag inte har kunnat plugga så mycket, men shit vad mycket det blev helt plötsligt. Men det är bara att kämpa på. Det duger inget mindre än MVG här så då får man kämpa!!!!
Nu ska jag fortsätta plugga här hemma, men ha det så bra alla där ute i blåsvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar